In Exact Synergy contactpersonen beheren vanuit het linker menu
Vanuit het linker menu heeft u de mogelijkheid om snel een entiteit (zoals een document, verzoek of medewerker) aan te maken. Het is echter ook mogelijk om een contactpersoon direct vanuit het linker menu aan te maken, zoeken of beheren.
Het veld ‘Contactpersonen’ kunt u toevoegen via de link voorkeuren die u rechts bovenin het scherm kunt vinden. In de sectie ‘Links – Mijn werk, aanmaken & zoeken’ selecteert u ‘Contactpersonen’ en klikt vervolgens op de pijl in het midden om de functie Contactpersonen naar de rechterzijde te verplaatsen. Klik nu op Bewaren om de gemaakte wijzigingen te bewaren.
Wanneer u in het linkermenu via [Mijn werk, Mijn contactpersonen] uw contactpersonen bekijkt, dan wordt het scherm Contactpersonen geopend. Hier krijgt u standaard een samenvatting te zien van de contactpersonen gegroepeerd op het relatietype.
Bron: Exact Support Blog